Nem kellett nagy jóstehetség ahhoz, hogy előre megmondható legyen: a Samsung Galaxy S4 nagy jövő előtt áll. A Samsung nem tudott nagyon mellé nyúlni az S4-gyel. Voltak és vannak ugyan kétkedők, kevés a szemmel észrevehető változás, mégis a név és a brand teljesíti azokat az eladásokat, amelyekkel bekerülhet a hírekbe. Természetesen ezek alapja, hogy az S4 egy tényleg jó készülék. A marketing pedig olyan profi módon kínálja az embereknek telefonjait, hogy ez az eladásokon is meglátszik.
Az S3-as elődmodellből mintegy 100 nap alatt 20 millió készülék fogyott el. Az S4-es nagy testvérnek ehhez a számhoz alig két hétre volt szüksége. Bár a telefonból 1,7-szer több fogyott, mint az S3-ból, mégis érdemes megjegyezni, hogy a növekedés üteme lassult. Ennek oka, hogy nem bírták tartani ezt az óriási mennyiséget.
A Galaxy S4 sikerét igyekszik meglovagolni a cég, ami várható és egyértelmű lépés. Tovább →